fredag 22 februari 2013

Kan skratta åt livet.

Det är fredag och det betyder många trevliga saker (inte just den här fredagen så att säga) men det är Alex o Sigges freeeeedagspod!
Jag bara älskar dom, deras djup, samtal om livets mörka och ljusa sidor, sanningen om självbekräftelsen med mera med mera, och i slutändan kan dom bara skratta åt allt, precis som jag.

Ligger fortfarande i fosterställning med otvättat hår i min onepiece, alltså fittfeber, vafaan det är inte bra:( Men hoppet är ju det sista som lämnar en.
Trots min ensamhet-tycka-synd-om-mig-själv-smittohärd-känsla fick jag veta igår att yes jag har ju ändå vänner, fick middag serverad och glass och te för min onda hals. Evigt tacksam.

Jag fördriver morgonen med repriser av Mia på Grötö (en av mina största förebilder) och serien GIRLS, den är grym. Ikväll får mamma ta hand om mig, ja hon vill det. Hon kanske låtsas.
Allt för en bra fredag! (Trots allt).

Häjj häjj!


1 kommentar:

  1. Gott att du är igång igen! Krya på dig. Kram/ Nadja

    SvaraRadera