söndag 11 november 2012

Fredag och Lördag.

Hade världens bästa myskväll igår med Lillsis, Rob och Josefine. Pizza, täcken och "Så mycket bättre". Har nog aldrig skrattat så mycket som igår heller, kan ha varit någon form av övertrötthet, eller;) Vi var ett gäng som bokstavligt talat var uppe HELA natten fre-lör, vi kom hem hit efter krogen och körde helnatt , hehe. Fan vad roligt vi hade haha, bra efterfest så att säga:) Djupt snack om särskrivningar. Runt 10-snåret när butiken öppnat gick vi och handlade frukost för att sen väcka de sovandes:) Sen fortsatte dagen i bra anda, jag är stolt över mig själv som "keeped up going strong" kl 11.30 åkte jag och Lillsis mötte Lillebror för en shoppingrunda i stan! Vi köpte en helsnygg outfit åt lillpojken och lunchade på Tacobar:)
Det tråkiga var bara att jag kunde inte hålla ut för att gå på Lina TS inflyttningsfest igår kväll, de var tråkigt, förlåt Linis jag ska gottgöra dig!

Nu planeras det för dagens innebandymatch, många slitna hjältar som inte kan vara med idag. Själv är jag tokfräsch! Kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar