torsdag 18 oktober 2012

Kliniskt rent.

Slut som artist. Jag har städat sönder mig själv i 2 dagar. Inte nog med att man ska jobba heltid, plikten kallar lite här och var. Nu kan man slicka i varenda liten vrå i min lägenhet. Detta var så välbehövligt, känns som jag har renat min själ. Här doftar det liljekonvalj minsann, everywere. Och jag är in love i min lägenhet <3
Nu är du mer en välkommen kära helg!

Imorgon vankas roligt jobb och Annica kommer hit på fredagsmys och vi ska jobba med hennes skoltidning, mina skills i InDesign ska sättas på prov!:) Även älskade Love ska med hem fr förskolan, vi sågs förra veckan också men nu ska vi mysa bara vi, fre-lör, åh vad vi ska mysa:)
Sen på lördag ska jag hämta hem "min militär" fr Spanien, eller ja från Arlanda mer exakt :) Mys !


2 kommentarer:

  1. HALLÅ, du glömde lagfest!!

    SvaraRadera
  2. JAA men det updaten kommer senare, kan ju inte kartlägga hela mitt händelserika liv ! :)

    SvaraRadera