onsdag 26 september 2012

Kvalitetstid.

Hade missat mailet igår kväll om att jag inte behövde komma förrän 10.30 för hon som ska hjälpa mig kunde inte tidigare, så var redan påväg. Men vad gör det, underbart att inte behöva stressa för en gång skull. Det är höstruskigt och det regnar så slinker in på ett café vid Karlaplan för "egen tid", beställer nybakat bröd och en kaffe med mjölk. Slår mig harmoniskt ner och stoppar in lurarna i öronen med veckans avsnitt av Alex & Sigges podcast. Och jag kan inte låta bli att skratta högt. Lovley.

4 kommentarer:

  1. skönt att du inte tänker på jocke längre och att du e över han helt=)=)måste kännas bra!

    SvaraRadera
  2. Frågan är, vem är Anonym? :) Har ställt den frågan förr men nu vill jag veta! So tell me, who are you ?????????????? :)

    SvaraRadera
  3. svarar du s¨svarar jag ;)

    SvaraRadera