tisdag 25 september 2012

Changes.

Nyss klivit ut från jobbet och in hemma, städat skrivbordet, rensat iPhone och datorn på gammalt i livet. Känns refreshing.
Imorgon börjar jag på mitt "nya" jobb! Jag har rättare sagt blivit utlånad en tid till en annan avdelning på företaget, för dom behöver förstärkning, dom arbetar med 6 olika tidningar, mode, mat & vin, inredning mm! Detta känns som mitt drömjobb så jag är så lycklig över att jag ska få prova jobba där ett tag och att jag blivit rekommenderad av mina chefer och att ja gjort en Lyckad intervju. Min plats på se&hör finns fortf kvar och uppehålls av vikarieMari medan jag luftar vingarna lite, kan det bli bättre?! Är sjukt nervi och taggad, prestationsångesten är på topp så att säga:) Och jag kommer sakna er mina älskade kollegor, kommer upp på lunch och fläta nästa vecka!

Hejdå macken ses inte imorrn ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis! Fasiken vad roligt för dig! Får ta en fika eller AW snart!

    SvaraRadera