onsdag 29 augusti 2012

Dagen DETOX.

Börjar nu! DAG 1.


"Vill du bli piggare gå ner i vikt och hjälpa kroppen att bryta ner giftiga slaggprodukter? 
Då är det en detox-kur som är lösningen för dig.
Att detoxa kroppen, eller avgiftning som det också kallas betyder helt enkelt att man gör sig av med kroppens gifter. Det är en metod som är nyttig för alla.

Metoden går ut på att driva ut så mycket som möjligt av kroppens ohälsosamma gifter genom att öka intaget av vissa livsmedel som hjälper till med avgiftningen. "

Lets go :) 14 dagar. Dag 1.

Frukost DAG 1
Soya yoghurt  med skivad banan och bärmix
Grönt te

Humör
Känner mig riktigt positivt inställd och är sjukt taggad!  Jag är dock väldigt kaffesugen och har lite små ångest för att behöva ta mig en kopp grönt te istället. Och jag är rädd för att jag ska bli sååå jvla hungrig, haha.





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar