onsdag 30 maj 2012

Oväntad beundrare.

Men Gud haha vet ni vad som hände mig påväg hem idag?! Blev stannad av en amerikansk utbytesstudent utanför min butik som tappat bort sig i Bromma. Han hade rosor i handen till mamman i huset där han bodde. Men helt plötsligt så påstod han sig vara helt förälskad i mig: "Du är så mycket sötare så jag vill ge rosorna till dig" haha och han skulle prompt ge mig dessa rosor. Jag försökte helhjärtat slippa undan men det slutade med att jag hade rosorna med mig hem och en kram skulle han ha också haha. Sen ville han att jag skulle komma på poolparty i Bromma i helgen men där gick gränsen då sa jag att jag var alldeles för gammal. Men han vägrade tro på att jag faktiskt fyllt 28! Han bara: jag är faktiskt 21 ! Jag bara jaa tyvärr jag måste tacka nej:)

Tack men nej tack liksom fick det bli:) Sen smet jag hemåt lite skämmigt med blommorna i handen, hahaha!
Roligt var det iaf, nu står rosorna i vatten:)
Sa självklart att jag ville ha en bild till bloggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar