onsdag 18 april 2012

Sandra.

Min underbara vän. Min själsfrände. Utan henne skulle jag inte kunna leva. Hur lite vi än träffas eller hur mycket vi än träffas i perioder så vet vi vart vi har varandra. Verkligen vet och inget kan förändras vad som än händer. Det bara finns där. Långt (jävla) inne som ingen kan ta ifrån oss. Och vi har delat så så mycket genom åren. Det är obyttbart och obeskrivligt!
Vi bara vet, hela tiden utan att vi behöver säga ett ord till varandra. Vi pratar i mun på varandra, fyller i meningarna, skrattar och gråter om vartannat och tycker att livet är just underbart oavsett!

Tack för att just DU finns. Den här tjejen har hjärtat på rätta stället och hon vet vad som är värt. Det som verkligen är värt, tänk på det. En liten tankeställare ni där ute. Och det krävs så lite. Efter att vi har hängt 1 minut eller 24-7 har jag positiv energi som räcker en evighet!

Between you and me. SandyPandy.
Älskar dig oändligt! I vått och torrt, ordagrant!

Sorry killar hon är upptagen;)









3 kommentarer:

  1. Åå så fint skrivet!!! Ja ni har verkligen varit med om massa saker tillsammans! Härligt det är med minnen och med kompisar man känner att man vill ha kvar hela livet! Jättefina bilder på er, man blir så glad när man tittar på dom! KRAM Linda

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar Linda :) Kramar till dig och mandysen :)

    SvaraRadera
  3. Ah men finare ord till en människa får man leta efter.
    Tack gulliga du, och jag kan bara säga detsamma!
    Vi har varit med om en del tillsammans som sagt!
    Between you and me

    SvaraRadera