torsdag 26 april 2012

Kärlek vid första ögonkastet.

Nu är skåpet hemma! Det förjävla tyngsta kassaskåp-skåp i världen om ni skulle fråga killarna. Det finns ingen som kan bli så överlycklig över en fin möbel som jag:) Åh bara älskar, det är så underbart vackert!
Och det här mina vänner, det är gediget inget jäkla IKEA/MIO skit. Äkta vara:) Och ja, det ska bli vitt redan i helgen. Sen ska jag hänga mina fina kläder prydligt. Och älska det för evigt;)

Det bästa med sånt här är att det alltid finns en story bakom möbeln. Det här skåpet hade fraktats från USA av en amerikansk snygg/brun man på 50 bast. Han hade köpt det från Four Seasons Hotel i Florida. Hur coolt?!
Sen hade han haft det i sin 400 kvm våning i Florida men sen han flyttat till Sverige ( Hur han nu i hvte kunde göra det?) till bara 100 kvm i stället, hade hans svenska fru fått honom att göra sig av med alla fina möbler. Ja kan säga att det sved för honom att släppa det. Fucking dyrt var det också för honom men inte för mig;) Men log stort med sina vita tänder gjorde han ändå såklart som en äkta amerikanare.

Tack mina älskade vänner Robin och Sunkan för hjälpen igår och för att ni står ut med alla min upptåg :) Tyvärr kommer det bli fler:) Och sist men inte minst Mr Leijon som kom som en räddare i nöden! :)






2 kommentarer: