fredag 27 april 2012

Energitjuvar.

Jag har gjort mig av med en energitjuv i mitt liv. Ni vet sådana människor som bekräftar sig själv genom att nedvärdera andra och suger på så sätt sjukt mycket energi. Det är som att det står skrivet i pannan. Ledsen för det, de är jag, hade tänkt och önskat att vi skulle ha många glada dagar ihop framöver. Men jävla skönt ! Alla väljer sina vägar. Ibland måste man välja och det fanns ett val. Jag som verkligen har lyckan i mig, det sista jag behöver är någon som påminner mig om det som varit olyckligt. Vill man inte ha mig som jag är så behöver jag inte dom heller. Enkelt. Saknar dom mig inte så har dom sina själ. Dina egna känslor ska ingen kunna ifrågasätta. Det är bara sjukt. Människor som inte ser värdet i livet har jag varken ork, tid eller lust med. Slösar inte längre min tid på dom. Aldrig. Livet vänder och det finns galet mycket underbara saker med det, som jag ser. Det finns så mycket vackert och det är det enda som det finns utrymme för hos mig. Såg inte alls att det skulle vara positivt förut, att livet vänder alltså. Men jävlar vad det har vänt till det bättre. Det är fantastiskt. Bara människor jag mött och kommit närmre under den här vägen skulle jag aldrig byta bort för att återvända. Och ja, jag är fucking lycklig hihi, nöjd med mig själv och livet. Känns som jag har hela världen i min famn. Något sånt :) Så nu fortsätter vi att hålla huvudet högt och kallt mina vänner. Nu ska jag gå och krama mina "Linor" här på jobbet. Här ska ni få mitt MOTTO och den här affischen kommer hänga på min vägg i helgen. Stort. 50*70 har jag beställt och fick just ett mess att den kommit. iihhh :)
Och den som copycatar mig kommer dö.

6 kommentarer:

  1. Alltså, på riktigt dö eller bara nästan? För är det bara nästan kan det va värt det!

    SvaraRadera
  2. På riktigt dö Sophia. Lugn.

    SvaraRadera
  3. Fina du! Den kramen satt fint! Pussss

    SvaraRadera
  4. Alltså menar du "till your stomach HURTS" eller ligger det nått djupare jag inte fattar bakom?
    Gillar den som f*n i allafall =)

    SvaraRadera
  5. Och jag tror inte det finns nått som heter laught på engelska...

    SvaraRadera