fredag 1 mars 2013

Vitaminboost.

Har inte så mycket att komma med these days, men desto bättre kommer det ju bli sen eller hur.

Jag är fortf sjuk, måste varit så att jag tänkt för många gånger att jag var glad som klarat mig från influensan och BAM så kom den som ett brev på posten. Mina nya kollegor hatar nog mig nu. Trist.

Jag har ju självklart varit hos läkaren som den hypokondriker jag är känd för, mm du har virus säger den där fittläkaren och tittar på mig som jag vore född i farstun, jag kan inte hjälpa dig, hare bra hej. Jag vill liksom ha en diagnos.
Tårarna rinner när jag går därifrån.
Sen får jag höra av en vän som är sjuksköterska att virus tar sig in i cellerna och rotar sig därav att det är så svårt att bli av med. Men usch vad äckligt, jag kan inte tänka på något annat längre.
Tack för info.

Nu iaf efter 1 och en halv vecka börjar jag trots allt känna att hoppet smyger sig på. Jag äter och dricker så mycket nyttigheter som aldrig förr, grönsaker, frukt, bär och spenat. Jag undviker Alvedon och annat smärtstillande för det ska tydligen bara förlänga processen har jag fått lära mig. Jag sover mitt på dagen som ett barn med "feberhandduken" i pannan. Jag lyssnar på Alex o Sigge, jag ser på Sons of Anarchy, Scrubs och Mia på Grötö. Jag läser Kepler om jag orkar hålla upp boken. Jag spelar Quizkampen och förlorar alldeles för många gånger. Osv osv. Nu kallar duschen och efter det ska jag intala mig själv att jag är frisk, som en nötkärna.

P&K Ha nu en härlig fredag!
Och skriv ut statusar som "Äntligen fredag" "Friday im in love" "Fredagsmys" "Thank god its friday"! haha vad är det med fantasin nu för tiden? Okej nu kanske jag kastar sten i glashus, well well. So long pusssss.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar